piątek, 11 maja 2012

przeróbka kurtki

PRZERÓBKI :  kurtka damska skórzana z lat 70.
Długo wsiała w szafie czekała na swoje pięć minut. Niestety nie doczekała się... albo "stety" dla mnie,  bo kurtka nie była zniszczona. :-) Pierwotna właścicielka pozbyła się jej ... ofiarowując ją mnie...hehehe
Plusy - dwa ogromne: nieużywana skóra i przepiękny kolor.
Minus: dziwaczny fason.
Niestety, na pomysł zrobienia zdjęć mojej przeróbki wpadłam jak kurtka już była popruta na części.


przód

plecykimonowe rękawy



Efekt końcowy! 
Skórzana kurtka damska, rozmiar 42, model klasyczny raczej nie wyjdzie z mody, 
 wiosenno -letnio-jesienna. :) 




3 komentarze:

  1. no W KOŃCU bloga założyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka. A jaki smakowity kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! :) mam kolejną w przeróbce skóra lat 80 kolor blue electric! Też będzie fajna :)

    OdpowiedzUsuń