środa, 28 listopada 2012

Kaszkiety

Szycie kaszkietów i pilotek to moja pasja. 
Niezmiennie od lat sprawia mi to ogromną radość i satysfakcję.
Jak widać na załączonych zdjęciach...
Uszyłam kilka kaszkietów w różnych kolorach i rozmiarach. 
Specjalnie też kupiłam głowę manekina żeby się ładniej prezentowały na zdjęciach :)

Razem z innymi produktami będzie można je kupić 
na kiermaszu świątecznym w Top Shopping w Szczecinie 8-9 .12 
a tydzień później 15-16.12 na Jarmarku w Kamieniu Pomorskim.






4 komentarze:

  1. Widać Twoją pasję w dopracowanych detalach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szalenie mi miło słyszeć taki komplement :)

      Usuń
  2. Lubię kaszkiety, ale sama w nich wyglądam niezbyt, więc pozostaje podziwiać u innych :) Ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dobrze dobrany kaszkiet czy czapeczka dodaje uroku :)
      ale wiem ze nie wszyscy czują się w nich dobrze
      i wolą marznąć w głowę :)

      Usuń